آموزش کامل هواپیمای Dash 8 Q400

آموزش کامل هواپیمای Dash 8 Q400
تولید کننده: Other Flight sim Co
مدل کالا: آموزش کامل هواپیمای Dash 8 Q400
موجودی: در انبار
95,000تومان قیمت بدون مالیات: 95,000تومان

حراجی شبیه ساز پرواز یکی از برترین آموزشهای حال حاضر شبیه ساز ساخت شرکت Airline2sim  را تقدیم علاقه مندان می کند .این آموزش کامل و مشتمل بر بیش از 9 ساعت بر اساس افزونه بسیار حرفه ای Majestic Dash 8 Q400  می باشد .این هواپیمای منطقه ای ساخت کانادا به بهترین شکل ممکن برای شبیه ساز پرواز ساخته شده است .اما تفاوت سیستمهای این هواپیما با سایر نمونه های مشابه پرواز با آن را برای علاقه مندان شبیه ساز تا حدی مشکل نموده است .اما در این آموزش که به صورت سری و با همکاری یکی از کمک خلبانان به نام اروپایی این تایپ ساخته شده استشما به تمامی سیستمها ، پروسیجرهاو ... این هواپیما آشنا خواهید شد. این آموزش جایزه طلایی مرجع شبیه ساز پرواز  AVSIM  را توانسته کسب نماید.

 

محتوای دوره

1. توضیحاتی در مورد خلبان:

دیدار با  خلبان جاش،کمک خلبان واقعی بزرگترین اپراتور  Q400  در اروپا. او کاپیتان و مسئول آموزش شما برای کل دوره خواهد بود. در این فیلم کوتاه ما کمی درباره ی او، هواپیمای Q400 و آنچه که در 9 ساعت آینده آموزش خواهید دید اطلاعات کسب خواهیم کرد.

2. تور کابین خلبان:

قبل از اینکه با این هواپیما پرواز کنیم بیایید یک گردش کامل از عرشه پرواز Q400 داشته باشیم. ما در مورد نقاط ضعف سیستم های هواپیما در اینجا جزئیات بیشتری خواهیم دید، در این قسمت با قسمتهای مختلف هواپیما مثل  سیستم خودکار پرواز، پانل اور هد ، کنترل موتور، حفاظت از آتش  آشنا خواهید شد.

 

3. آموزش پایه اولیه:

 اکنون ما کمی درباره چگونگی کار Q400 آموخته ایم، وقت آن است که مهارت های مان را در عمل اجرا کنیم و با خلبان آموزشی جاش برای آموزش پایه اولیه مان دیدار کنیم. در اینجا، درست همانند دنیای واقعی، ما یک هواپیمای خالی بدون هیچ مسافر را به یک فرودگاه برای تعدادی برخاست و فرود می بریم تا بتوانیم با جریان های مختلف و چک لیست های مربوطه برخورد کنیم. ما همچنین یاد بگیریم که چگونه موتورها را روشن کنیم، تاکسی  کنیم با خیال راحت، چارتهای مختلف را درک کنیم و نحوه تنظیم ابزارهای ناوبری را یاد می گیریم. در این درس آنچه فرا خواهیم گرفت:
- بریف ابتدایی پرواز
- تنظیم سیستمهای ناوبری
- چک ایمنی عرشه پرواز
- استارت موتور
- پوش بک
- تاکسی


4. آموزش پایه اولیه (قسمت 2)
 
پس از شروع به کار و به نقطه ابتدایی باند 27 در فرودگاه میدلندز شرقی می رویم، ما اکنون آماده هستیم تا برای نخستین بار  Q400 را به پرواز در اوریم. در عرض 50 دقیقه بعد، ما چهار بار با  Q400 در وضعیتهای مختلف فلپ ها،  تیک آف و فرود را انجام می دهیم و خواهید دید در این آموزش فرا خواهید گرفت:

- چگونگی تنظیم قدرت،و نگهداری هواپیما در خط مستقیم بر روی باند
- چگونه ارتفاع شتاب را تنظیم کنید
- چه موقع اتوپایلوت را فعال نمایید
- معرفی حالت های خودکار (IAS، HDG SEL، ALT و ALT SEL)
- نحوه تنظیم حداقل
- فرود و چک لیست ها
- تنظیمات قدرت برای مراحل مختلف پرواز
- پروسیجر تاچ اند گو
- چطور Q400 با تنظیمات فلپ مختلف کار می کند
- چگونه تنظیم سرعتهای اپروچ و فرود
- نشان دادن چگونگی افزایش حجم کار هنگامی که اتوپایلوت خاموش است.


5. برنامه ریزی و لود سوخت و مسافر:
 
اینجا جایی است که خلبانان واقعی آن را ساده تر از ما در جهان Flight Simulator  انجام می دهند- برنامه ریزی پرواز!!! خلبانان واقعی دغدغه ای برای پیدا کردن مسیر ، راههای خروجی و ورودی ، میزان سوخت و بار و ... ندارند زیرا همه آنها توسط ATC یا بخش برنامه ریزی پرواز هواپیمایی به آنها داده می شود. در Flight Simulator، شما باید همه اینها را خودتان انجام دهید. نه تنها شما باید نگرانی در مورد برنامه ریزی پرواز داشته باشید، بلکه باید مطمئن شوید که سوخت کافی دارید و سپس Q400 خود را به درستی بارگیری کنید، بنابراین واقعا خسته کننده است! نگران نباشید، ما آن را در این فیلم آموزشی پوشش داده ایم. با استفاده از این جزئیات دقیق، شما خواهید دید که چگونه برای یک پرواز برای هر مسیر در جهان آماده شوید !  در این آموزش خواهید دید:
- چطور ATC  را از پلن پروازی خود آگاه نمایید (با استفاده از سرویس های آنلاین رایگان)
- نحوه انتخاب ارتفاع کروز
- چگونگی سوختن سوخت
- نحوه بارگذاری سوخت بر روی Q400
- نحوه انتخاب SID و STAR مناسب
- نحوه کار کردن پ با پانل بارگذاری Q400
- چگونگی بارگذاری Q400 همانطور که در محیط شرکت هواپیمایی انجام می شود
- چگونگی درک وزن تاکسی، رمپ و تیک آف.


6. اتاق بریفینگ خدمه پروازی:

خدمه واقعی در اتاق بریفینگ و  اغلب زمان نوشیدن قهوه به بررسی بسته های بریفینگ خلبانان می پردازند (یا PLOG، همانطور که در انگلستان نامیده می شود)  اتاق بریفینگ خدمه هواپیمایی  ما متفاوت نیست و ما یک روز طولانی با پرواز Q400 به تقریبا هر گوشه ای از جزایر بریتانیا در پیش خواهیم داشت، برای جاش و بن مطالب زیادی برای بریفینگ وجود دارد. جاش با توضیحات کامل و دقیقی برای بخش اول از IOM به BHX  ما را جریان شرایط آب و هوایی، NOTAMS، نیازهای سوخت ما و فرودگاه های احتمالیقرار خواهد داد. بعد از آن کلاه خلبان ما را می گیریم و به سمت رمپ می رویم! در این آموزش خواهید دید:

- اطلاعاتی در مورد فرودگاه جزیره ، بیرمنگام بین المللی، گورنسی و لاتو گاتویک.
- جزئیات دقیق از اولین برنامه پرواز ما به BHX (فرودگاه بیرمنگام)
- توضیح
zero fuel weight، وزن رمپ و وزن تیک آف
- توضیح برنامه مصرف  سوخت، از جمله سوخت جایگزین و نهایی
- نگاهی به مسیرهای دارای محدودیت صدا و راه هوایی اولیه به BHX
- نگاهی به STAR ورود به BHX
- یک نگاه دقیق به آب و هوا در مقصد ما، از جمله توضیح اطلاعات METAR.
 
7. خط پرواز 1: IOM-BHX :
 
پس از صحبت های زیاد، وقت آن رسیده است تا جاش و بن و خدمه دیگر به عرشه پرواز وارد شوند .در فرودگاه جزیره مان اولین قسمت از چهار بخش برنامه ریزی شده در امتداد جزایر بریتانیا با Q400  را تنظیم کنند. ابتدا یک چک ایمنی پروازی است که مورد نیاز است زیرا ما به زودی کشف می کنیم که مسئول  تعمیر و نگهداری وارد هواپیما شده  و برخی از سوئیچ ها دستکاری کرده است! پس از این دوره تنظیم FMS، تنظیم کمک های ناوبری ،یک جلسه کامل بریفینگ و تنظیم حالت های خودکار، مدیریت برای گرفتن همه آن را برای تماس برای pushback در 15.01Z ...

8. خط پرواز 1: IOM-BHX (قسمت 2)
 
9. خط پرواز 2: BHX-CGI
 
10. خط پرواز 3: CGI-LGW

 

نوشتن نظر

نام شما:

نظر شما:

توجه : HTML ترجمه نمی شود!

رتبه: بد خوب

کد امنیتی را در کادر زیر وارد نمایید:

کالاهای مرتبط

Powered by Opencart
Opencart theme designed by KulerThemes.com

پشتیبانی